vineri, 26 septembrie 2008

Facerea, Capitolul 17

1. Iar când era Avram de nouăzeci şi nouă de ani, i S-a arătat Domnul şi i-a zis: "Eu sunt Dumnezeul cel Atotputernic; fă ce-i plăcut înaintea Mea şi fii fără prihană;

Ce-l mai chinuie bai frate pe mosu asta... L-a pus sa faca sex cu sclava? Fii fara prihana = "Be flawless!" adica fi expert, fa-o sa geam and shit.
2. Şi voi încheia legământ cu tine şi te voi înmulţi foarte, foarte tare".

"Te voi inmulti foarte, foarte tare" =)) Ce mai rad. Lu asta i s-a "aratat" D de vreo 3-4 ori pana acu si de fiecare data i-a zis ca o sa se "inmulteasca" tare si nu stiu ce rahat de tara o sa fie a lui. Din toata afacerea asta i-a iesit o nevasta de 80 de ani, o sclava si un copchil rezultat din viol. HAHAHAHA prea tare.

3. Atunci a căzut Avram cu faţa la pământ, iar Dumnezeu a mai grăit şi a zis:

S-o fi pravalit de ras, ce-o fi zis, "Ce mai vrea si idiotu asta de la mine, am 99 de ani. Sa ma lase dracu in pace."

4. "Eu sunt şi iată care-i legământul Meu cu tine: vei fi tată a mulţime de popoare,

Iar? Alt legamant? E prost tare Avram asta...

5. Şi nu te vei mai numi Avram, ci Avraam va fi numele tău, căci am să te fac tată a mulţime de popoare.

Uau, i-am mai infipt un "a" acolo. Asta poate era numele de blogosfera. Are Avraam blog?

6. Am să te înmulţesc foarte, foarte tare, şi am să ridic din tine popoare, şi regi se vor ridica din tine.

A mai zis o data. Mai are asta timp sa faca zeci de mii de plozi?

7. Voi pune legământul Meu între Mine şi între tine şi urmaşii tăi, din neam în neam, să fie legământ veşnic, aşa că Eu voi fi Dumnezeul tău şi al urmaşilor tăi de după tine.

Uau, va fi D-ul lor numai. Interesant. Pai ce cauta frate in Romania. FUCK OFF!!!

8. Şi-ţi voi da ţie şi urmaşilor tăi pământul în carte pribegeşti acum ca străin, tot pământul Canaanului, ca moştenire veşnică, şi vă voi fi Dumnezeu".

Deci ii da un rahat de tara si pe deasupra o sa le fie Dumnezeu. Mare fas. Astia erau nomazi cumva? Visau ca vulpea la struguri. Poate ciobanul autor iar a baut prea mult la crasma. Pardon, la cortul cu bautura, ca nu aveau crasma, fiind nomazi.
Din cate am inteles, numai in posesia urmasilor lui Avraam nu se gaseste Canaanul. Tare.

9. Apoi a mai zis Dumnezeu lui Avraam: "Iar tu şi urmaşii tăi din neam în neam să păziţi legământul Meu.
10. Iar legământul dintre Mine şi tine şi urmaşii tăi din neam în neam, pe care trebuie să-l păziţi, este acesta: toţi cei de parte bărbătească ai voştri să se taie împrejur.

WTF. Stai sa vad daca am inteles: Un mos de 99 de ani cu un singur copchil, tatal a multor popoare, face un legamant cu D sa-si taie putza el si urmasii lui? ROFL. Nu mai pot de ras.

11. Să vă tăiaţi împrejur şi acesta va fi semnul legământului dintre Mine şi voi.

Cred ca-i ziceam, "Ia beleste-ti singur putza si mai lasa-ma sa mor in pace, zeu betiv!"

12. În neamul vostru, tot pruncul de parte bărbătească, născut la voi în casă sau cumpărat cu bani de la alt neam, care nu-i din seminţia voastră, să se taie împrejur în ziua a opta.

WTF, Cumparat cu bani????!!!!!!! Astia-s normali? Cumpara copii ca pe mere? Bai frate, unde-i mai morala asta minunata de care tot aud? Adica e legal sa-mi vand copiii? Atata timp cat ii tai imprejur, probabil. De ce la noi nu se belesc putzele?

13. Numaidecât să fie tăiat împrejur cel născut în casa ta sau cel cumpărat cu argintul tău şi legământul Meu va fi însemnat pe trupul vostru, ca legământ veşnic.

Asta-i obsedat...

14. Iar cel de parte bărbătească netăiat împrejur, care nu se va tăia împrejur, în ziua a opta, sufletul acela se va stârpi din poporul său, căci a călcat legământul Meu".

Adica daca nu tai putza la un copil de 8 ani, ar trebui sa-l omori? WTFFFF!!!

15. După aceea a zis iarăşi Dumnezeu către Avraam: "Pe Sarai, femeia ta, să nu o mai numeşti Sarai, ci Sarra să-i fie numele.

Si lu asta i-a schimbat numele? De ce mama naibii. Chiar ca-ti da impresia unui betiv oligofren D asta.

16. Şi o voi binecuvânta şi-ţi voi da din ea un fiu; o voi binecuvânta şi va fi mamă de popoare şi regi peste popoare se vor ridica dintr-însa".

Ii da un fiu + n popoare. =)) Femeia, redusa la pompat plozi pentru barbati impotenti si zei cu EGO-UL MARE.

17. Avraam a căzut atunci cu faţa la pământ şi a râs, zicând în sine: "E cu putinţă oare să mai aibă fiu cel de o sută de ani? Şi Sarra cea de nouăzeci de ani e cu putinţă oare să mai nască?"

In sfarsit, o urma de inteligenta!!! Auzi ma, Sarra avea 90 de ani => atunci cand l-a facut pe pludul ala avea 76. Taaareeee. Am zis eu ca de asta a inceput asta sa faca plecaciuni. Ca sa-si ascunda rasul de D-ul potopului.
E bine ca stim originea plecaciunilor.

18. Apoi a mai zis Avraam către Domnul: "O, Doamne, măcar Ismael să trăiască înaintea Ta!"

Ce sa zica si el, cred ca astepta sa se care D asta mai repede.

19. Iar Dumnezeu a răspuns lui Avraam: "Adevărat, însăşi Sarra, femeia ta, îţi va naşte un fiu şi-i vei pune numele Isaac şi Eu voi încheia cu el legământul Meu, legământ veşnic: să-i fiu Dumnezeu lui şi urmaşilor lui.
20. Iată, te-am ascultat şi pentru Ismael, şi iată îl voi binecuvânta, îl voi creşte şi-l voi înmulţi foarte, foarte tare; doisprezece voievozi se vor naşte din el şi voi face din el popor mare.

12 voievozi? Super tare. Foarte, foarte tare.
21. Dar legământul Meu îl voi încheia cu Isaac, pe care-l va naşte Sarra la anul pe vremea aceasta!"

O sa-l nasca la 91 de ani, GO GRANY!

22. Încetând apoi Dumnezeu de a mai vorbi cu Avraam, S-a înălţat de la el.

In sfarsit s-a carat dobitocu.

23. Atunci a luat Avraam pe Ismael, fiul său, pe toii cei născuţi în casa sa, pe toţi cei cumpăraţi cu argintul său şi pe toţi oamenii de parte bărbătească din casa lui Avraam şi i-a tăiat împrejur, chiar în ziua aceea, cum îi poruncise Dumnezeu.

Prea tare, sa vezi un mos de 100 de ani cum ia si taie putzele tuturor barbatilor. Bun, e totusi bine de stiut prin cine vorbeste D. Prin mosi senili de 100 de ani. E bine. Io cred totusi ca le-a taiat putele de invidie, ca el era impotent si ceilalti nu.

24. Şi era Avraam de nouăzeci şi nouă de ani, când s-a tăiat împrejur.
25. Iar Ismael, fiul său, era de treisprezece ani, când s-a tăiat împrejur.
26. Avraam şi Ismael, fiul său, au fost tăiaţi împrejur în aceeaşi zi.

=)) Mama ce misto e scris ca... capitolul asta minunat. Si-au taiat astia putzele. Prea tare.

27. Şi cu ei au fost tăiaţi împrejur toţi cei de parte bărbătească din casa lui Avraam, născuţi în casa lui sau cumpăraţi cu argint de la cei de alt neam.

Iti trebuie argint special ca sa cumperi sclavi? Super tare. Foarte, foarte tare.

Niciun comentariu: